.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نماینده رشت:تأیید برجام در مجلس شبیه یک جوک است
شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأیید برجام در مجلس شبیه جوک است گفت: مخالف ورود صوری برجام به مجلس هستم.

 شمال نیوز: نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأیید برجام در مجلس شبیه جوک است گفت: مخالف ورود صوری برجام به مجلس هستم.

به گزارش شمال نیوز، غلامعلی جعفرزاده ایمن‌آبادی شامگاه گذشته در نشست خبری با اصحاب رسانه گیلان در سالن مهمانسرای المپیک این شهر با گرامیداشت دهه کرامت و تبریک روز خبرنگار، به بررسی برجام در مجلس شورای اسلامی اشاره کرد.

وی اظهار کرد: بنده از مخالفان ورود صوری برجام به مجلس هستم، زیرا اعتقاد دارم وقتی نتوانیم با تأیید کلیات در جزئیات آن دست ببریم، تأیید آن در مجلس فایده‌ای ندارد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه تأیید برجام در مجلس تقریباً شبیه یک جوک است افزود: اگر با این کار می‌خواهیم قدرت چانه‌زنی خود را افزایش دهیم این امر بحثی جداگانه است.

وی ادامه داد: متن برجام نتیجه بحث‌های تخصصی در 15 سال گذشته است و بررسی آن در این فرصت کوتاه و به این صورت در مجلس شورای اسلامی عملی نیست.

جعفرزاده‌ ایمن‌آبادی با بیان اینکه برجام در شورای امنیت ملی تصویب شده که زیر نظر مقام معظم رهبری است، تصریح کرد: آوردن برجام به مجلس چه معنایی می‌تواند داشته باشد.

وی با اعلام مخالفت خود با آوردن برجام به مجلس، تصریح کرد: بحث بر سر این است که چگونه می‌شود توافقی که توسط سازمان ملل و شورای امنیت و دولت‌های چندین کشور در سطح بین‌المللی پس از سال‌ها تلاش انجام گرفته را در چند جلسه در مجلس تأیید، تصویب و یا رد کرد.

خزانه دولت خالی است

این مسئول در ادامه به مشکلات مالی موجود در دولت اشاره کرد و گفت: شرایط دولت مساعد نیست و به دلیل بسته بودن سوئیفت دولت پول چندانی ندارد و خزانه‌اش خالی است.

جعفرزاده ایمن‌آبادی با تأکید براینکه چنین دولتی نیازمند حمایت است، افزود: من و همه وظیفه داریم به دلیل وجود چنین مشکلاتی به دولت کمک کنیم.

وی بیکاری جوانان به‌ویژه قشر تحصیل‌کرده را از مهم‌ترین مشکلات و دغدغه‌های کشور خواند و گفت: با توجه به تلاش‌هایی که در این زمینه انجام شده هر امری که روند پیگیری این موضوع را به کندی پیش ببرد خطا است.

پیگیری طرح صیانت از جامعه خبرنگاران در مجلس

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی زباله و پسماند، تالاب، بزرگراه، راه‌آهن و... را از دیگر دغدغه‌های موجود در گیلان دانست و گفت: نخستین زیرساخت برای توسعه گیلان احداث راه‌آهن است که این امر موجب ورود سرمایه‌گذار به این استان می‌شود.

وی در ادامه با بیان اینکه وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی باید از رسانه‌های استانی حمایت بیشتری انجام دهد، از پیگیری طرح صیانت از جامعه خبرنگاران در مجلس خبر داد.

استیضاح وزیر آموزش و پرورش کاری ابزاری است

جعفرزاده‌ایمن آبادی به استیضاح وزیر آموزش و پرورش اشاره کرد و یادآور شد: بنده به این نتیجه رسیدم که استیضاح فرهنگیان کاری ابزاری است بنابراین امضای خود را پس گرفتم.

وی ادامه داد: در این برهه از زمان مشکل مردم دیگر با استیضاح برطرف نمی‌شود و باید برای مردم کار انجام داد.

نماینده مردم رشت در مجلس شورای اسلامی خود را نماینده مستقلی دانست و یادآور شد: برخی از نمایندگان هنگام نطق تپق می‌زنند و دستور خود را از کس دیگری می‌گیرند و آنچه را که به آنها دیکته شده، می‌خوانند ولی من اینگونه نیستم. /فارس


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.076 seconds.